Być albo nie być… odpowiedzialnym. Wartości płynące ze społecznej odpowiedzialności biznesu - Przedstawiciel Medyczny, Marketing Farmaceutyczny, Przedstawicie - Pharmaceutical Representative
Jesteś tutaj: Strona główna Numer 2/2017

Autor: Zuzanna Mazurek

Być albo nie być… odpowiedzialnym. Wartości płynące ze społecznej odpowiedzialności biznesu

Ostatnia dekada rozwoju firm na polskim rynku pokazała, że działania społecznej odpowiedzialności biznesu, zwane często CSR-em (ang. corporate social responsibility) nie są już tylko „miłym dodatkiem”, ale ważną częścią strategii. Dlaczego tak się dzieje? Przyczyn jest kilka. Najważniejszą jednak jest to, że dzisiejsi konsumenci nie są biernymi odbiorcami produktów czy usług. Ślepo wierzącymi w reklamy czy rekomendacje i decydującymi o zakupie tylko na podstawie ceny. W takim samym stopniu dotyczy to proszku do parania i ubrań, jak leków i usług medycznych.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych prenumeratorów!
Wykup prenumeratę