Coaching w biznesie. Metoda rozwoju pracowników, czy także sposób na wzrost zysków? - Numer 3/2016 - Pharmaceutical Representative
Jesteś tutaj: Strona główna Numer 3/2016

Autor: Zuzanna Mazurek, Andrzej Kochanek

Coaching w biznesie. Metoda rozwoju pracowników, czy także sposób na wzrost zysków?

Po okresie rozwoju i stabilizowania się naszej gospodarki, nadszedł czas, kiedy w Polsce mamy już bardzo dobrze wyszkoloną kadrę, niczym nieustępującą swoją wiedzą i doświadczeniem Zachodniej Europie, czy Stanom Zjednoczonym. Wręcz coraz częściej spotykamy się z przypadkami, kiedy nasze, polskie rozwiązania są kopiowane w ramach jednej firmy na resztę świata lub stawiane za przykład. Dodatkowo, coraz młodsze roczniki z pokolenia Y i Z wstępują w korporacyjne szeregi. Roczniki, znane z tego, że praca nie jest głównym sensem ich życia, a zbudowanie zaangażowania wymaga od przełożonych nie lada wprawy. W takich warunkach tradycyjne zarządzanie zespołem, wydawanie poleceń czy nawet motywowanie najczęściej okazuje się mało efektywne. Jest jednak metoda, która działa. Rozwiązaniem, które stosuje coraz więcej firm, jest coaching.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych prenumeratorów!
Wykup prenumeratę