Storytelling - od inspirujących historii do motywacji i sprzedaży - Numer 5/2016 - Pharmaceutical Representative
Jesteś tutaj: Strona główna Numer 5/2016

Autor: Zuzanna Mazurek, Andrzej Kochanek

Storytelling - od inspirujących historii do motywacji i sprzedaży

Natłok reklam. Lawina komunikatów marketingowych i PR-owych. Atak przypuszczony przez sztucznie brzmiących sprzedawców. W pracy podobnie. Tony wewnętrznych komunikatów. Niekończące się spotkania i prezentacje. Zero wrażeń. Jesteśmy już nieczuli na duże słowa i oklepane frazy. A gdyby tak Przedstawiciel opowiedział historię pacjenta? Pani od ubezpieczeń wyniosła poprzez storytelling swój produkt do rangi bohatera, który uratował niejedną osobę? KAM albo Szef Projektu, mówiąc o liczbach, użył historii opartej na własnych doświadczeniach? Czy w ten sposób nie zyskałby więcej u swojego odbiorcy? Zdecydowanie tak. Musiałby jednak wiedzieć, jak zrobić to dobrze, żeby osiągnąć zamierzony efekt. Może nawet trochę wrócić do korzeni i, wypartej przez postęp, sztuki storytellingu.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych prenumeratorów!
Wykup prenumeratę