O przekonywaniu bez przekonywania. O zaufaniu przed kompetencjami. Storytelling jako narzędzie budowy zaufania - Numer 6/2018 - Pharmaceutical Representative
Jesteś tutaj: Strona główna Numer 6/2018

Autor: Magdalena Lemanek

O przekonywaniu bez przekonywania. O zaufaniu przed kompetencjami. Storytelling jako narzędzie budowy zaufania

Przypomnij sobie ostatnią interakcję z nowo poznaną osobą i moment, kiedy rozpoczęliście rozmowę. O razu wiesz, jaki będziesz miał do niej stosunek czy szukasz pewnych „informacji”? Amy Cuddy, psycholog społeczny, profesor w Harvard Business School od ponad 15 lat bada pierwsze wrażenie. Co o nim decyduje? Badaczka twierdzi, że kiedy spotykamy kogoś po raz pierwszy, w sposób nieświadomy szybko staramy się ustalić czy możemy zaufać tej osobie i czy jest osobą kompetentną. Dokładnie w tej kolejności.
Pełna treść dostępna tylko dla zalogowanych prenumeratorów!
Wykup prenumeratę