Blockchain w komunikacji do klientów, czyli Unique Track and Trace Token - Numer 6/2019 - Pharmaceutical Representative
Jesteś tutaj: Strona główna Numer 6/2019

Autor: Andrzej Kochanek, Kamil Kwieciński

Blockchain w komunikacji do klientów, czyli Unique Track and Trace Token

Nowe technologie pojawiają się niemal codziennie, nie tylko w otoczeniu biznesowym, ale również w wielu obszarach naszego codziennego życia. Ułatwiają komunikację, dostarczają informacji, umożliwiają rozwój, dbają o bezpieczeństwo, wspierają w działaniach i sprawiają, że nasze otoczenie zmienia się w tempie dotąd niespotykanym. Oczywiście wiele nowych idei nigdy nie wychodzi poza wąskie grono pomysłodawców, jednak w dzisiejszym globalnym świecie, coraz częściej iskra, która powstaje w jednym zakątku świata potrafi niemal natychmiast objąć cały glob. Tak było z technologią Blockchain, początkowo kojarzoną jedynie z kryptowalutami, a obecnie obejmującą swym zasięgiem kolejne obszary biznesu.
Pełna treść dostępna po zalogowaniu. Zaloguj się lub załóż bezpłatne konto.
Adres e-mail*
Hasło*